zondag 7 maart 2010

Budapest Koronya


Na een verblijf in Budapest ben ik weer een ervaring rijker! :) En een diploma Level II handmadeshoemaker Koronya o.l.v. Marcell Mrsan.

Uitgezonderd dat ik Budapest bijna van binnen en buiten ken, heb ik ook veel geleerd. Het was een hele leuke ervaring met een nieuwe ambacht voor mij.

"Wauw! Just like customer made shoes!:D"

Ik wilde iets gaan doen met mijn interesse voor leer en mijn "rijlaarzen-fetisj", hoewel mijn rijlaarzen nog niet echt aan de orde zijn gekomen. Marcell vond het waard om mij in elk geval door te sturen naar een traditionele rijlaarzenmaker in Zweden.



Ik heb nu een basis om mooie klassieke herenschoenen te kunnen maken. Vanuit hier ga ik nog veel oefenen en mijn basis dus uitbreiden.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage